top of page
POTY5.png

Christophe Dehandschutter

Algemeen Directeur, OKay


Menselijke relaties maken het verschil

De rode draad doorheen zijn carrière is dat kwalitatieve processen, projecten en producten belangrijk zijn, maar dat menselijke relaties het verschil maken. Daarom voelt Colruyt voor hem al dertig jaar als een natuurlijke fit aan. Het is dé retailer waar de mensen zoveel belangrijker zijn dan de producten.

 

De laatste jaren is hij samen met een fantastische groep collega's bezig met het verscherpen van het 'merk' Okay en het bedienen van vele duizenden klanten. Daarnaast is hij zeer tevreden dat hij als Groot-Brusselaar bezig kan zijn met stedelijke ontwikkeling binnen de Colruyt Group en dat hij verantwoordelijk is voor de integratie van de medewerkers, klanten en 57 winkels van de Louis Delhaize Group die zij hebben overgenomen.

 

Christophe Dehandschutter’s opmerkelijke professionele traject

Christophe Dehandschutter, met dertig jaar ervaring binnen de Colruyt Group, behoort stilaan tot de gevestigde waarden, of zoals sommigen zouden zeggen, "de meubelen".

Als rasechte Hallenaar was zijn toekomst bij Colruyt haast voorbestemd. Na zijn studies TEW aan de VUB begon hij zijn carrière bij Colruyt Laagste Prijzen als gerant van verschillende Brusselse filialen, na een korte periode in de verzekeringswereld.

 

Na enkele jaren van "verkoopservaring" kreeg hij de kans om voor het eerst commercieel te innoveren: in 2000 zag ons Online Verkoopskanaal Collect&Go het levenslicht. 24 jaar later kijkt hij nog steeds met trots terug op wat het geworden is.

 

Het ging daarna snel. In 2007 Directeur Nonfood, in 2010 CPO, in 2018 Commercieel Directeur CLP en sinds 2022 Algemeen Directeur Okay.

bottom of page