top of page
POTY4.png

Nathalie Matterne

merchandise director & comex member, Carrefour Belgium


Innovatieve Strategieën voor een helderdere, meer duurzame toekomst
 

Wat haar carrière verbindt, is Nathalie's voortdurende inzet voor het stimuleren van innovatie en het ontwikkelen van commerciële en digitale strategieën om consumenten en shoppers beter van dienst te zijn. Met uitgebreide ervaring in commercieel en categorie leiderschap, combineert ze haar expertise met een oprechte passie voor het bevorderen van zakelijke groei en het koesteren van individuen en merken.
Nathalie Matterne belichaamt een ondernemende mindset, strategisch vooruitzicht en een onwrikbare toewijding om positieve verandering binnen de retailsector te bevorderen. Haar leiderschap belooft een helderdere, meer duurzame toekomst voor alle betrokken stakeholders.


Nathalie Matterne’s Impactvolle Professionele Reis

Nathalie Matterne heeft meer dan 25 jaar ervaring in de FMCG-sector, met leiderschapsrollen bij vooraanstaande bedrijven zoals Carrefour België en The Coca-Cola Company. Momenteel bekleedt ze de positie van Merchandise Directeur en lid van het Executive Committee bij Carrefour België, waar ze zich richt op het sturen van duurzame en winstgevende groei als een digitaal retailbedrijf, en strategieën ontwikkelt voor slimme prijsstelling en samenwerkingsverbanden met leverancierspartners. Haar vorige rollen omvatten Global Customer Director bij The Coca-Cola Company, waar ze verantwoordelijk was voor het leiden en ontwikkelen van strategische partnerschappen met wereldwijde klanten in het kanaal van Petrolium Convenience. Voorafgaand aan deze rol leidde ze het European Customer Innovation & Collaboration Center en was ze betrokken bij de integratie van Tropico SAS in het systeem van Coca-Cola.

bottom of page